fbpx
Gheorghe Ionescu Sisesti 75B, Bucuresti 0771 210 898 contact@highestmedia.ro
Social Media Marketing

Beneficiile prezenței în social media a brandurilor

Social Media Marketing este un fenomen în continuă expansiune, iar o prezență activă pe platformele de socializare poate aduce beneficii brandului dumneavoastră. Pentru ca acest lucru să fie posibil, postarea cu regularitate a conținutului pe rețelele sociale este unul dintre secrete. 

Pentru a beneficia în urma acestui fenomen trebuie investit timp și efort, de aceea există anumite entități care se ocupă de acest proces, cum ar fi agenția de PR. 

Iată câteva dintre beneficiile Social Media Marketing, a postării regulate pe rețelele de socializare:

Creșterea vizibilității brandului

O prezență activă în mediul online mărește expunerea brandului, consumatorii văd mai des conținutul distribuit, devenind memorabil. De asemenea, poate extinde acoperirea, de la fani și clienții existenți, la potențiali consumatori sau angajați.

Construirea unei loialități de brand

Loialitatea față de brand reprezintă sentimentele pozitive pe care consumatorii le au față de marcă, rezultând, de obicei, în achiziționarea continuă a produselor unui brand în detrimentul altuia. 

Având în vedere piața de competitori, o prezență activă în social media poate ajuta loializarea consumatorilor, aducând brandul mai aproape de comunitate. 

Social Media Marketing

Îmbunătățește satisfacția clienților

Social Media Marketing ajută brandurile să obțină mai ușor feedback-ul de la clienți. Platformele de socializare ajută mărcile să creeze o relație cu publicul lor. Fie că este sub forma unor comentarii, aprecieri, mesaje, consumatorii au posibilitatea de a-și exprima părerile. O agenție de PR poate răspunde mai ușor și repede la întrebările și reclamațiile audienței. De asemenea, acesta își poate ajusta produsele sau serviciile în funcție de dorințele publicului. 

Relații publice

Relațiile publice și social media sunt bazate pe comunicare, însă prezența pe rețelele de socializare poate amplifica mesajul transmis, făcând acțiunile de PR mai de impact. Prin intermediul Social Media Marketing puteți ajunge și la persoane calificate precum jurnaliști și reporteri, depinzând de nevoile brandului. 

Valorile sunt mult mai precise

Postând regulat se poate vedea ce conținut este plăcut publicului și ce nu sau ce oră este cea mai potrivită pentru a acoperi un număr cât mai mare de urmăritori. Posibil ca atunci când postați zilnic să fie mai bine primit de public decât postările la un anumit interval de timp. Acest lucru este ușor de analizat din rapoartele săptămânale de pe rețelele de socializare pe care o agenție de PR poate să le interpreteze.

 

Social media este un instrument foarte puternic de marketing online, ce poate ajuta branduri să atingă cât mai mulți consumatori sau să îi fidelizeze pe cei deja existenți, reamintindu-le de produsele sau serviciile prestate. Acest lucru este posibil prin regularitatea postărilor și activității în mediul online. 

Pentru a facilita procesul, există agenții de PR specializate în Social Media Marketing la care puteți apela.