fbpx
design de ambalaj

Trenduri în materie de design de ambalaj pentru 2023

Tendințele în materie de design de ambalaj pentru 2023 reflectă un pachet mixt de reacții la starea actuală: inflație în creștere, războaie globale și criza climatică. De la escapism la nostalgie, estetica designului pentru ambalaje descrie optimismul și entuziasmul cu o mulțime de culori strălucitoare și imagini distractive, precum și sprijinindu-se pe confort în familiar.

Formulat mai simplu, designul de ambalaj în 2023 ne împinge să fim jucăuși, colorați și distractivi. 

design de ambalaj

Ingredientele ilustrate în palete puternice

Reflectând o mai mare apreciere culturală a transparenței, mai ales când vine vorba de ceea ce punem în corpul nostru, una dintre tendințele noastre preferate de design de ambalaje din 2023 este decorarea ambalajelor cu ingrediente care sunt ilustrate într-un stil luminos și distractiv. Nu numai că atrage atenția persoanelor care doresc să cunoască ingredientele din produs, dar poate și diferenția ce aromă sau varianta este un anumit produs.

Imaginile din această tendință înclină spre caricatură și tinerețe ca mijloc de a aduce înapoi amintiri din copilărie și de a oferi o energie sănătoasă. Ingredientele ilustrate se bazează pe note proaspete și suculente de culori și pe stiluri de artă mai puțin rafinate, cum ar fi doodle-urile, pentru a face produsul de pe ambalaj mai atrăgător și mai distractiv.

design de ambalaj

Modele de design de ambalaj înfăşurat

Modelele înfăşurate folosesc linii largi plăcute pentru ochi și fără sudură pentru a genera curiozitate și pentru a încuraja oamenii să ridice produsul. Aceste elemente vizuale depășesc designul care este doar pentru partea din față a ambalajului, favorizând dorința de libertate și mergând împotriva normei.

Folosirea modelelor de înfășurare pentru design de ambalaj care acoperă toate părțile ambalajului ne invită să luăm și să explorăm produsul. Ne atrage atenția, mai ales dacă modelele se aliniază atunci când sunt afișate pe rafturi. Atracția acestei tendințe de ambalare constă în coerența cu modelele și natura fluidă a designului.

design de ambalaj

Variațiile mascotelor care leagă produsele împreună

În mod tradițional, mascotele din designul de ambalaj au rămas mai mult sau mai puțin aceleași; purtau aceleași haine și aveau o dispoziție consistentă. Toate acestea se schimbă, pe măsură ce mărcile adaugă variații aspectului mascotei lor între tipurile de produse și arome, cu haine, mișcări sau atitudini noi.

Aceste variații subtile de mascotă în designul de ambalaj includ în cea mai mare parte ținute sau activități noi. Schimbarea adaugă o notă jucăușă și ciudată care nu sacrifică coeziunea. Este o modalitate ideală de a lega o întreagă linie de produse și, în același timp, îi atrageți pe cumpărători.

Design de ambalaj în culori extatice

Culorile mai strălucitoare și mai puternice atrag atenția. Este la fel de simplu. De aceea, în 2023, culorile extatice sunt în tendințe în designul de ambalaje. Culorile extatice lasă deoparte formalitățile și sunt o mișcare inteligentă pentru a vă face remarcat ambalajul.

Deoarece culorile extatice sunt nuanțe îndrăznețe, foarte saturate și strălucitoare, ele creează o impresie încrezătoare, fără teamă. Dar și mai benefic este cât de jucăușe sau chiar capricioase pot fi aceste culori. Ele ne pot da o licărire de speranță și de distracție în timp ce privim înainte.

Design de ambalaj cu mâzgălituri tipografice

Tipografia din designul de ambalaje trece prin propriile tendințe, iar în ultimul timp, creșterea textului scris de mână sau „mâzgălit” este inconfundabilă. Din punct de vedere estetic, această tendință ne duce înapoi la elementele de bază cu aspectul unui marker permanent, complet cu dungi și colorare neuniformă, de parcă cineva ar fi scris pur și simplu numele produsului fără efort pe cutie sau cutie.

Imaginile emană un aspect de bricolaj casual și personal, care contrastează cu mărcile mai șlefuite, care nu sunt deplasate. În schimb, aceste modele sunt mai autentice și atrag partea noastră mai ușoară. Și pentru mulți, acest răspuns mai blând la vremurile actuale ne poate ajuta să ne înșelăm în tot haosul.

 

Dacă există un lucru pe care îl putem presupune din cele mai recente tendințe de design de ambalaje, este că acestea sunt un răspuns și o reflectare a vremurilor. Cu toată incertitudinea și neliniștea din acest an trecut, oamenii răspund la stiluri pozitive și familiare în designul ambalajelor, fie pentru evadare, pentru amintirea trecutului sau pentru găsirea speranței în viitor.

Solicitați o consultație gratuită

Vom reveni de îndată către dumneavoastră!