Agenție de marketing online și promovare Facebook, vă ajutăm să promovați afacerea, în mod eficient.
Obțineți cele mai bune rezultate cu bugetele dvs. de promovare Facebook. Echipa noastră de experți în publicitate Facebook se asigură că reclamele dvs. sunt afișate în fața publicului potrivit, ceea ce ajută la creșterea conversiilor și generarea vânzărilor.
Petrecem în fiecare zi lucrând la campaniile de publicitate Facebook pentru clienții noștri. Monitorizarea, optimizarea, setarea, creșterea performanței, segmentarea testelor creative și orice trebuie să facem pentru a ne atinge obiectivele de performanță.
Vom crea o strategii de reclame Facebook pentru afacerea dvs., care va oferi mai mult angajament, mai mulți clienți potențiali și mai multe vânzări.
Putem folosi funcții avansate de direcționare Facebook pentru a plasa anunțuri chiar în fața oamenilor care contează cel mai mult.
Știm ce se consumă bine pe Facebook, astfel încât echipa noastră va implementa strategiile noastre de promovare online custom pentru a obține cele mai bune rezultate.
Echipa noastră de specialiști în publicitate Facebook are o experiență incredibilă în obținerea de rezultate excelente.
Facebook oferă direcționare incredibilă și creativitate publicitară pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea.
Facebook are acum peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar, publicul dvs. țintă este cu siguranță acolo.
Obțineți informații valoroase despre publicul țintă, care vă vor ajuta să creșteți vânzările.
Veniturile publicitare Facebook vor fi triplate în următorii 5 ani, acum este momentul să intrăm la bord.
Optimizăm și scalăm campaniile prin sistemul avansat de urmărire și analiză Facebook.
La începutul proiectului ne luăm timp pentru a vă înțelege afacerea, produsele și serviciile, obiectivele de afaceri și publicul țintă.
Vom analiza toate materialele disponibile, campaniile de promovare online anterioare, datele, traficul site-ului și orice informații obținute pentru a ne ajuta să creăm cea mai bună campanie posibilă.
Vom folosi apoi instrumentele Facebook Insights și propriile noastre tehnici interne pentru a găsi publicul potrivit. Apoi putem începe să formulăm cel mai bun mod de a ne face vizibili în fața acestor audiențe și de a afla cum să-i determinăm să acționeze.
Fiecare afacere este diferită, deci este important să ne luăm timp pentru a afla strategia potrivită.
Echipa noastră de profesioniști de promovare Facebook va revizui toate materialele de la pasul anterior și va pune la punct oferta și mesajele potrivite pentru a obține rezultatele dorite.
Acest lucru ar putea determina creșterea vânzărilor, generarea de potențiali clienți, creșterea numărului de persoane care vă urmăresc, obținerea instalărilor aplicației sau orice alt obiectiv al Facebook. Faza de planificare și strategie este importantă pentru a ne asigura că campania are cel mai bun început și continuă, să aibă succes.
Facebook oferă cele mai avansate metode de direcționare. Datorită cantității incredibile de date pe care Facebook le deține, reclamele dvs. pot fi plasate în fața celor mai relevante audiențe pentru afacerea dvs.
Acest lucru vă va oferi cele mai mari șanse de succes și este unul dintre principalele motive pentru care companiile au obținut un ROI atât de incredibil cu eforturile lor prin publicitate pe Facebook.
Există atât de multe moduri diferite în care vă putem ajuta să vă găsiți clienții pe Facebook, opțiunile sunt cu adevărat uluitoare. Faceți clic pe unul din meniul drop-down de mai jos pentru a afla mai multe despre diferitele opțiuni de direcționare:
Facebook are o bogăție imensă de date pe care le putem folosi pentru direcționare. Chiar și la un nivel de bază, vă putem ajuta să folosiți puterea demografică, a interesului sau a metodelor de direcționare bazate pe comportament.
Date demografice – Aceasta ar viza persoanele în funcție de educația, poziția financiară, starea relației lor, unde lucrează și multe altele. Numai direcționarea în funcție de criterii demografice conține mii de combinații pentru a vă găsi clientul ideal.
Interese – Exploatarea a ceea ce interesează pe oameni este incredibil de puternică. Acesta ar putea fi gustul muzicii lor, ce cărți citesc, la ce evenimente merg, ce mărci le plac și multe altele. Facebook oferă o direcționare foarte sofisticată bazată pe interese.
Direcționare comportamentală – Poate că publicul dvs. călătorește frecvenț, proprietari de animale de companie, bricolaj sau pasionați de cafea. Direcționarea comportamentală oferă o gamă largă de opțiuni pentru a vă îmbunătăți publicul.
Datele pe care le aveți pot fi folosite în avantajul dvs.
Este posibil să aveți o bază de date cu clienți, o listă de e-mail sau chiar un CRM care vă va permite să segmentați datele.
Toate aceste informații pot fi încărcate pe Facebook pentru a construi audiențe. Acesta este un public numit personalizat. Aceasta înseamnă că publicul dvs. este relevant, actual și gata să primească reclamele.
Iată câteva exemple de acest lucru la locul de muncă:
Ceea ce este și mai impresionant este că puteți utiliza aceste date pentru a ajuta Facebook să găsească mai mulți oameni care arată similar cu clienții dvs. existenți.
Prin adăugarea unui fragment de cod pe site-ul dvs. (numit Facebook Pixel) vă putem ajuta să construiți segmente de public, să urmăriți conversiile și să îmbunătățiți masiv performanța campaniilor dvs.
Pixelul Facebook este foarte important și joacă un rol fundamental în succesul campaniilor dvs.
Iată câteva moduri în care putem folosi acest lucru pentru a vă ajuta afacerea:
Pixelul este ușor de instalat, foarte inteligent și schimbător atunci când vine vorba de optimizarea și scalarea campaniilor.
Crearea unui public asemănător este locul în care solicitați Facebook să găsească mai mulți oameni pe platforma lor care să arate similar cu un public pe care l-ați dat deja.
De exemplu, atunci când încărcați baza de date a clienților pe Facebook, le puteți cere să „găsească mai mulți oameni care să arate similar clienților dvs.”. Aceasta se numește un aspect similar al bazei de date a clienților.
Acest public se poate converti incredibil de bine.
Puteți utiliza segmente de public similare pentru aproape orice public activ:
Lista continuă și continuă. Ideea este aceasta – dacă aveți date, materiale sau reclame, puteți beneficia de audiențe asemănătoare, astfel încât algoritmul Facebook vă va găsi oameni mai relevanți pentru a interacționa cu afacerea dvs.
Una dintre cele mai eficiente modalități de a genera vânzări pe Facebook este prin anunțurile dinamice de produs.
DPA vor fi campaniile dvs. cele mai performante în ceea ce privește rentabilitatea cheltuielilor publicitare.
Acestea vor costa cel mai puțin, vor avea cel mai mic cost pe achiziție și cel mai mare randament. Este esențial să vă ajutăm să le configurați pentru a vă asigura că vă maximizați eforturile pe Facebook.
Permiteți-ne să vă dau un exemplu despre cum funcționează acestea (așa cum le-ați văzut cu siguranță înainte!).
Să presupunem că mergeți pe Amazon și căutați 3 produse diferite. Când reveniți pe Facebook, aceste 3 produse diferite apar în fluxul dvs. de știri într-o reclamă. Reclama a fost creată dinamic pentru dvs.!
Sunt adaptate, relevante, receptive, sofisticate și funcționează foarte bine. Aveți nevoie de marketing online prin anunțuri dinamice pentru produse în afacerea dvs.
Reclama dvs. este ceea ce iese în evidență și, în cele din urmă, îi face pe oameni să facă click. Primele impresii sunt totul pentru succesul dvs.
Ne plac ideile de brainstorming și punem pixul pe hârtie atunci când vine vorba de generarea de idei minunate pentru nouă dvs. reclamă publicitară.
Fiind axați și pe design înseamnă că îi putem determina pe graphic designerii noștri în Photoshop să ne creeze niște reclame proaspete care arată minunat pe toate destinațiile de plasare ale anunțurilor Facebook.
Crearea unei grupări de cuvinte este importantă pentru campania dvs. și ne va permite să obținem cele mai bune rate de clic și cele mai bune rate de conversie pentru fiecare anunț.
Acestea funcționează excelent pentru companiile de comerț electronic sau companiile care doresc să spună o poveste. Testează-le și suntem siguri că vor fi un performer de top.
Videoclipul preia pe Facebook și câștigă în mod constant bătăliile noastre de testare pe o serie de domenii de afaceri.
Reclama dinamică ne va permite să testăm diferite butoane pentru duplicare, imagini și apelare, toate într-o unitate de anunțuri (foarte bun pentru scalare!)
Mare pentru a crea experiențe unice, pentru a crea branding și pentru a interacționa cu un public care nu știe cine sunteți.
Procesul de optimizare înseamnă pur și simplu îmbunătățirea performanței contului publicitar. Avem la dispoziție o metodă foarte clară pentru a obține suma maximă de rentabilitate din buget.
Acest lucru ar putea fi creșterea bugetului, eliminarea anumitor categorii de vârstă, împărțirea testării conținutului creativ, modificarea publicului și multe alte lucruri.
Echipa noastră monitorizează zilnic conturile publicitare pentru a se asigura că sunt pe drumul cel bun pentru a-și îndeplini obiectivele.
Știm cum să scalăm campaniile publicitare.
Avem un plan bazat pe date pe care îl urmăm în toate conturile publicitare pe care le gestionăm. Dacă aveți un produs excelent și piața dorește să îl cumpere, vă putem ajuta să îl scalați.
Creștere rapidă și de mare volum este într-adevăr locul în care ne diversificăm.
Vă raportăm creșterea, calea.
Aflați cine cumpără, ce îi determină să cumpere și cum îi putem determina să cumpere mai mult.
Cu gestionarea campaniei noastre veți primi rapoarte săptămânale și lunare, astfel încât să fiți mereu la curent cu ceea ce se întâmplă în contul dvs. și cu îmbunătățirile pe care le facem pentru a duce lucrurile la nivelul următor.
Din simplul motiv că Facebook vă pune la dispoziție o audiență foarte mare, pe care o puteți diversifica în funcție de profilul ideal al clientului dvs. Totul putând fiind targetat.
Ar trebui să alegi agenția de marketing Highest Media deoarece este formată din experți în reclame publicitare, în strategii de marketing digital. Colaborarea cu o echipă de experți înseamnă că rentabilitatea investiției dvs. Va crește, direcționarea anunțurilor se va consolida și reclamele dvs. Vor fi mai bune, ROI crescut.
Spre deosebire de publicitatea tradițională, cum ar fi radio, TV, panouri publicitare sau publicitate tipărită, publicitatea pe Facebook vă permite să vă creați audiența ideală printr-un profil ideal al cumpărătorului dvs. În funcție de criterii demografice, interese, conexiuni și comportamentele acestora. Le puteți difuza pe orice dispozitiv care utilizează Facebook.
Serviciile de publicitate nu au un preț fix, cum și bugetele clienților noștri nu sunt toate aceleași. Spre deosebire un client poate cheltui pe lună 500 de euro, procentajul pentru administrarea campaniei este mai mare, dacă un alt client are un buget de 10.000 de euro, procentajul va fi mai mic.
După semnarea contractului, managerul de cont vă va contacta prin e-mail, în maxim 24 de ore. Ulterior, managerul de cont vă va configura contul, va efectua audit Pixel, va solicita lista de clienți și vă va configura campania.