fbpx

Optimizare SEO On-page

SEO On-page este cel mai important factor care contribuie la clasificarea organică pentru diferite cuvinte cheie. Agenția noastră vă poate ajuta la generarea de trafic organic mai mare, făcând website-ul mai prietenos pentru utilizatori, dar și pentru motoarele de căutare, asigurând o experiență plăcută.

Intră în contact

Optimizarea SEO On-page - secretul unei afaceri de prima pagină

Serviciul nostru de optimizare SEO On-page va ajuta la atragerea de trafic către site-ul dumneavoastră web, la creșterea conversiilor, la obținerea de clienți potențiali calificați și la creșterea rentabilității investiției. Aceste eforturi vă afectează site-ul pe termen lung și reprezintă o modalitate durabilă de a aduce potențiali clienți pentru afacerea dumneavoastră.

Procesul de optimizare site On-page - cum funcționează?

Fă o cerere

Spuneți-ne ce fel de conținut aveți nevoie, ce URL are nevoie de optimizare SEO On-page sau cereți-ne recomandări.

Optimizare

Echipa noastră se va ocupa de toate textele, editarea, revizuirile și (în funcție de platforma pe care o utilizați) chiar și de a posta conținutul pentru o optimizare SEO On-page.

Clasarea

Urmăriți-vă noul conținut optimizat SEO cum este indexat pe măsură ce obțineți cuvinte cheie suplimentare și creșteți în clasamentul căutării.

Mentenanță custom site web

Pentru a satisface cererea în schimbare rapidă a clienților, site-urile web, cum ar fi magazinele online, trebuie să fie actualizate des cu noi funcții. Vă putem pune la dispoziție o echipă pentru a furniza aceste actualizări.

thoughtful-businessman-with-hands-behind-back-relaxing-in-creative-office-1.jpg
Lucrează din interior

Optimizează-ți site-ul web pentru a arăta Google cine este cel mai bun din industrie.

afla mai multe

Ce face serviciul nostru de optimizare SEO On-page unic

Înțelegem ce și cum caută utilizatorii

În calitate de agenție de optimizare SEO, ne dăm seama care este scopul și publicul conținutului folosind instrumente pentru a găsi intenția și volumul de căutare și mulți alți factori. De acolo, vizam cuvintele cheie pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele SEO.

Ne ocupăm de toate aspectele SEO 

Serviciile SEO On-page sunt doar un pas pentru optimizarea site-ului web. Suntem mândri să oferim servicii de optimizare SEO continue, care includ blogging și management social media.

Oferim transparență și recomandări SEO personalizate

Suntem întotdeauna transparenți cu serviciile noastre de optimizare SEO a site-ului web, astfel încât să puteți înțelege ce facem și de unde vin recomandările noastre. Nici aceste sugestii SEO On-Page nu sunt automatizate. Echipa noastră face recomandări SEO pentru fiecare pagină semnificativă de pe site-ul dumneavoastră.
De ce să ne alegi

Care este diferența dintre optimizarea SEO On-page și Off-page?

SEO Off-page sunt acțiunile externe de optimizare SEO în afara domeniului pe care îl întreprindeți, cum ar fi: 

  • Crearea de backlink;
  • Social Media;
  • Menționări ale brandului (Influencer Marketing, advertorial);
  • Profil Google My Business.

 

SEO On-page are loc pe site, cum ar fi: 

 

  • Viteza site-ului;
  • Link-uri interne; 
  • Descrierile și tag-urile;
  • Optimizarea imaginilor. 
De ce să ne alegi

Sunteți gata să dominați prima pagină Google?

Echipa noastră de SEO este gata să înceapă o discuție despre Optimizarea SEO a site-ului dumneavoastră.

În proces

Lucrăm în prezent la:

Efectuăm optimizarea SEO On-Page prin conținut text și vizual, elemente tehnice ale site-ului pentru a clasa clienții noștri cât mai sus în Google.
optimizare seo
FAQ

Întrebări frecvente

Absolut. Link-urile interne sunt un instrument puternic pentru legarea conținutului asociat. Acest lucru facilitează navigarea pe site pentru vizitatorii site-ului, ceea ce le îmbunătățește experiența utilizatorului.

 

Link-urile interne pot, de asemenea, încuraja oamenii să citească mai multe pagini de pe site, crescând timpul mediu de vizită petrecut pe acesta și scăzând rata de respingere (adică procentul de persoane care părăsesc site-ul de pe pagina pe care au ajuns, fără a vizualiza alte pagini). Acestea sunt ambele semnale puternice pentru Google cu privire la relevanța și calitatea conținutului.

 

Sitemap-ul este definit ca un director sau ghid care conține informații despre paginile web conținute pe un site web. În termeni simpli, este un fișier care conține toate adresele URL individuale pentru site-ul dumneavoastră.

 

Sitemaps-urile ajută SEO, spunând motorului de căutare toate locurile pe care le pot accesa cu crawlere și indexa pe site-ul dumneavoastră. Acest lucru asigură că Google nu pierde nicio pagină care ar putea fi utilă pentru căutare. Aceste sitemaps sunt regăsite în folder-ul robots.txt.

Umplerea cuvintelor cheie este actul de a repeta în mod excesiv aceleași cuvinte cheie pe o pagină web. În zilele noastre, aceasta este privită ca o tehnică de black hat SEO. 

 

Motoarele de căutare au evoluat și nu numai că înțeleg cuvintele cheie, ci și cuvintele și expresiile care înseamnă același lucru sau care au legătură cu cuvintele tale cheie. Aceasta înseamnă că poți scrie mai natural și să te poziționezi bine.

 

Cea mai bună abordare este de a avea în vedere un singur subiect pentru fiecare pagină web și de a scrie conținutul în vederea intenției de căutare care ar aduce pe cineva la pagină. Scrieți ținând cont de public și de subiect, iar cuvintele cheie ar trebui să apară în mod natural, fără a trebui să fie blocate în pagină.

ne place să înțelegi procesul

articole pentru tine

Solicitați o consultație gratuită

Vom reveni de îndată către dumneavoastră!