fbpx

Obțineți mai multe aprecieri pe TikTok printr-o simplă strategie

tiktok

Cuprins Articol

Fiecare utilizator TikTok, mai devreme sau mai târziu, se gândește la cel mai bun moment pentru a posta pe TikTok. Conținutul interesant și de înaltă calitate publicat la momentul potrivit este garantat pentru a obține vizualizări bune. Și dacă totul este evident odată cu crearea videoclipului, cum înțelegeți la ce oră este mai bine să-l postați? Acest articol este dedicat acestei probleme.

tiktok

Recomandări comune

Dacă vă este frică să faceți o greșeală în alegerea momentului potrivit, atunci folosiți recomandările comune. Sunt potrivite pentru conturi cu orice subiect și public țintă:

  • Seara de la 18:00 la 22:00. Seara este cel mai bun moment pentru postare pentru că, în acest moment, oamenii se relaxează după o zi grea. Utilizatorii se conectează la rețelele sociale și dimineața, dar nu se adâncesc în esență când se grăbesc. La prânz, timpul este limitat. Noaptea, majoritatea oamenilor dorm, iar de la 12:00 la 6:00 este mai bine să nu publice nimic.
  • De marți până joi. Toată lumea știe că luni este o zi grea. Vineri seara, sâmbăta și duminica sunt zilele în care oamenii o petrec mai ales cu prietenii sau familia. Dar de marți până joi, utilizatorii sunt între munca grea de luni și odihna de weekend.

Când este mai bine să postezi pe TikTok: 3 factori principali

Dacă videoclipul este publicat în orele de activitate maximă, atunci un număr mai semnificativ de utilizatori îl vor vedea. Va aduce vizionări, aprecieri și comentarii suplimentare în rândul abonaților și al unui nou public. În consecință, videoclipul pe TikTok va intra probabil în recomandări și va deveni celebru. Pentru a înțelege ce oră este cel mai potrivit pentru postare, este necesar să luați în considerare trei factori principali:

1. Subiectul videoclipurilor

TikTok recomandă să rămâneți la un anumit subiect din contul dvs. Ajută la promovare, deoarece algoritmul înțelege mai repede cui să îi arate anumite videoclipuri. Dacă încă nu v-ați decis asupra unei nișe, atunci asigurați-vă că o faceți, deoarece publicarea depinde și de aceasta.

Gândiți-vă cât timp vor urmări utilizatorii postările dvs. Conținutul educațional este interesant dimineața când un utilizator are energie. Cererea de videoclipuri de divertisment crește seara, deoarece oamenii vor să se relaxeze și să nu se gândească la nimic după muncă sau studii.

2. Publicul țintă

În funcție de subiect, în cont se formează un public țintă adecvat, care este activ la anumite ore. Majoritatea utilizatorilor sunt tineri cu vârste cuprinse între 14 și 25 de ani. În plus, există un public mai matur, mai solvent. Această rețea de socializare a fost chiar studiată de companii de renume mondial, prinzând avânt. În general, aici sunt oameni de diferite vârste și ar trebui să țineți cont de acest lucru atunci când alegeți ora la postarea videoclipului.

tiktok

3. Caracteristici ale comportamentului utilizatorului

Majoritatea oamenilor percep TikTok ca pe o rețea socială cu conținut de divertisment. Chiar dacă din ce în ce mai mulți experți, profesioniști și companii mari creează conținut „complex”, utilizatorii încă așteaptă videoclipuri amuzante și stupide. Prin urmare, se conectează la aplicație atunci când au un minut liber – după muncă/studii sau în weekend. Încearcă să prinzi astfel de momente.

Dacă doriți videoclipuri pe TikTok ce atrag atenția publicului și vă atrag urmăritori, Highest Media oferă servicii de Social Media Management potrivite oricărei afaceri. Rețineți că acoperirea depinde în primul rând de videoclipul în sine, mai degrabă decât de momentul publicării acestuia. Doar o analiză cuprinzătoare a conținutului vă va ajuta să înțelegeți ce anume afectează popularitatea videoclipurilor. 

Solicită ofertă personalizată
Completează formularul de cerere de ofertă și unul dintre membrii echipei noastre te va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta despre nevoile și obiectivele tale