fbpx
Influencer Marketing

Aduceți produsele în fața unei audiențe mai mari prin Influencer Marketing

Influencer Marketing este un instrument în continuă creștere în România, fiind utilizat de companii pentru a se promova la nivel național sau internațional prin intermediul persoane cu influență în anumite comunități.

Ce este Influencer Marketing?

Influencer Marketing este un tip de marketing pe rețelele sociale care utilizează aprobări și mențiuni de produs de la influenceri – persoane care au un număr mare de urmăritori și sunt privite ca experți în nișa lor. Influencer Marketing în România funcționează datorită nivelului mare de încredere pe care persoanele cu influență socială și-au acumulat-o printre urmăritorii lor, iar recomandările lor servesc ca o formă de dovadă socială pentru potențialii clienți ai mărcii dvs.

Cum să creezi o strategie de influencer marketing?

Ca orice tactică de marketing, un program de influencer marketing necesită țintire și planificare deliberată. Nu veți găsi succesul strategic doar trimițând lucruri gratuite tuturor celor care vă întreabă sau prietenilor și cunoștințelor dvs.

Influencer Marketing

Cum să găsești influenceri și cu ce să îi plătești?

La fel ca orice strategie, cercetarea este primul pas. Alegeți platforma pe care doriți să vă concentrați mai întâi. Vă puteți extinde oricând la alte platforme mai târziu, dar dacă abia sunteți la început, rămâneți cu una. În mod ideal, marca dvs. ar trebui să aibă deja o prezență în această rețea sau să caute să se extindă în ea.

Industria în care vă aflați contează și atunci când plănuiți să implementați o strategie de marketing cu influență. Brandurile de frumusețe și modă folosesc Instagram și YouTube. Industria jocurilor video domină pe Twitch.

În timpul fazei de cercetare, analizați tipul de influenceri de care sunteți interesat. Vă orientați către celebrități cu urmăriri masive? Sau microinfluencer cu mai puțin de 2000 de urmăritori? Poate cineva cu 5-10k de urmăritori este mai mult preferința dvs. Indiferent de ceea ce decideți să vă concentrați, vă va determina bugetul. Agenția noastră vă poate aduce afacerii dvs. influenceri macro, cunoscuți la nivel național, pe care îi vedem oriunde în media, dar și influenceri la nivel local. 

Compensarea variază foarte mult, trebuie să vă asigurați că vă uitați la tarifele comune pentru acele tipuri de influenceri. Microinfluencerii tind să fie concentrați pe câteva subiecte și să accepte produse gratuite. Unii microinfluencer lucrează independent, în timp ce alții pot fi reprezentați de o agenție. În timp ce conturile mai mari și celebritățile vor avea nevoie de compensații și ar putea chiar să treacă printr-o agenție de talente. Putem construi împreună o strategie de marketing potrivită bugetului dvs. și cu rezultate imediate și bogate. 

Influencer Marketing

Stabiliți un buget și o strategie de management

Acum că aveți o idee cu ce să plătiți influencerii, trebuie să vă creați bugetul. Asigurați-vă că luați în considerare și timpul pentru planificarea, executarea și revizuirea programului dvs. de influență. Desfășurarea unei campanii de influencer marketing de succes implică o monitorizare și urmărire atentă.

Decideți asupra obiectivelor și mesajului

Cele mai comune două motive pentru a utiliza influencer marketing-ul în România sunt creșterea gradului de cunoaștere a mărcii și creșterea vânzărilor. Cu toate acestea, în loc să setați aceste ținte largi drept două obiective, va fi mai eficient să începeți strategia dvs. concentrându-vă asupra nevoilor brandului dvs. Poate că doriți să vă creșteți baza de clienți într-un grup demografic mai tânăr. Sau doriți să vă extindeți într-un nou grup de utilizatori cu un produs nou. Sau vreți să folosiți influenceri pentru a vorbi despre valorile brandului.

 

Influencer marketing pe piața din România a prins popularitate și este aici pentru a rămâne, acest lucru vă poate ajuta marca să se dezvolte, iar produsele sau serviciile să ajungă la o anumită comunitate datorită oamenilor cu influență în mediul online. Agenția noastră poate găsi influencerul potrivit domeniului și tipului dvs. de afacere, pentru a ajunge la comunitatea potrivită pentru a promova produsul/serviciul. 

Solicitați o consultație gratuită

Vom reveni de îndată către dumneavoastră!