Vedem milioane de fonturi în fiecare zi, de la știrile pe care le citim până la reclamele pe care le observăm în drum spre serviciu. În procesul de creare logo vectorial un element important este fontul folosit, ce poate face un logo de succes sau nu.
Răspunsul vine sub forma psihologiei fonturilor, ceea ce înseamnă că există o reacție emoțională și vizuală conectată la orice font pe care ați alege să vă reprezinte. Mai ales în era digitală, o conexiune este mai importantă ca niciodată și un motiv important pentru care brandurile și companiile ar trebui să ia în considerare cu atenție ce font pot folosi în crearea de logo vectorial.
Să aruncăm o privire mai atentă la ce înseamnă psihologia fonturilor, ce spune despre tine și despre afacerea ta și care stiluri te reprezintă cel mai bine.
Ce este psihologia fontului în procesul de creare logo vectorial?
În esență, psihologia fontului este reacția vizuală și emoțională pe care publicul o are la fontul pe care îl vede, acest lucru este valabil și la fontul din crearea logoului vectorial. Potrivit Regulii de comunicare personală a lui Albert Mehrabian, 93% din conexiunea personală este non-verbală, ceea ce înseamnă că ideile și valorile trebuie să fie transmise în cel mai simplu mod posibil. În funcție de ceea la ce ne uităm, gândurile, sentimentele și acțiunile noastre vor fi influențate în moduri diferite.
Tipografie
Regulile și termenii de bază ai tipografiei trebuie aplicate și luate în considerare. Pe scurt, tipografia este arta de a construi un mesaj într-un mod care să fie plăcut din punct de vedere vizual. Acest lucru are, de asemenea, un efect asupra psihologiei fonturilor, dacă doriți să evocați gânduri de putere sau slăbiciune, ajustarea spațierii sau decizia dacă folosiți majuscule sau litere mici în crearea de logo vectorial va avea un impact asupra percepției și gândurilor unui individ despre font și brand.
Psihologia formei și a culorii în crearea de logo
De asemenea, merită să țineți cont de regulile psihologiei formei și culorii. În psihologia formei, ne-am uita la forma geometrică folosită la crearea logoului vectorial și la modul în care aceasta provoacă o emoție sau un sentiment din partea privitorului. Acest lucru ar afecta și fonturile, deoarece au elemente în forme geometrice. Un font ar putea avea mai multă rotunjime pentru a crea un efect relaxant, liniștitor sau linii rigide, solicitând un aspect și o senzație complet diferită de la privitorul său.
Psihologia culorilor în crearea logoului vectorial joacă, de asemenea, un rol enorm în schimbarea dispoziției umane, fluctuând prin diferite nuanțe și umbre. Cu contextul cultural și cunoștințele potrivite, forma și culoarea pot fi implementate pentru a crea cu succes starea de spirit pe care doriți să o întruchipeze fontul ales.
De ce ar trebui să folosiți psihologia fonturilor în crearea logoului vectorial al brandului?
În spatele psihologiei fonturilor se află puterea de a vă conduce deciziile și obiectivele. A vă deschide pentru a înțelege modul în care oamenii reacționează la fonturi înseamnă că aveți influență asupra modului în care designul din crearea logoului vectorial și afacerea sunt percepute de către cine ați dori să ținți.
Când proiectăm ceva, avem un scop final în minte. Unul dintre instrumentele cheie din setul de proiectare este talentul de a alege fonturi care vă vor inspira și împuternici mesajul, permițându-vă să atingeți obiectivele pe care vi le-ați propus. Fonturile folosite în crearea de logo vectorial pot genera sentimente de entuziasm, încredere și anticipare, asta înseamnă că oamenii vor fi încântați să se angajeze și să cumpere de la brandul dvs.