fbpx

Design de produs inovativ pentru afaceri

design de ambalaj

Cuprins Articol

Afacerile, indiferent dacă sunt noi sau au vechime pe piață, trebuie să muncească pentru a atrage atenția noilor clienți și, odată ce îi aveți, este esențial să-i păstrați! Deci, cum poți să-ți faci produsele să iasă în evidență din mulțime? Cu idei creative de design de produs.

Oricare ar fi produsul, ar trebui să fie recunoscut ca brandul tău și, în special pentru afacerile noi, să fie suficient de diferit pentru a-i determina pe clienți să le aleagă în locul celor mai consacrate.

Cum definim designul de ambalaj? 

Pur și simplu, este o metodă de a vă conține, de a împacheta și de a vă proteja produsele pe raftul magazinului, astfel încât clienții să poată vedea ce este, ce face și cine le-a făcut. Ambalajul oferă protecție, păstrează produsul curat și oferă clientului (adesea) informații vitale cu privire la produs, cum ar fi conținutul și ingredientele.

Totuși, ambalajul nu înseamnă doar să vă protejați produsul împotriva deteriorării, ci este și o fereastră către afacere. Este o componentă majoră a reclamei și brandului și, de asemenea, vă proiectează valorile. 

De aceea, designul de ambalaj trebuie să corespundă valorilor și obiectivelor companiei. 

De exemplu, marca dumneavoastră este comercializată ca fiind sustenabilă? Atunci designul de ambalaj ar trebui să reflecte acest lucru și să fie foarte ecologic. Produsul dumneavoastră este conceput pentru copii? Atunci ambalajele trebuie să fie atractive pentru un public tânăr. Ambalajul și brandingul lucrează împreună pentru a modela modul în care consumatorul vă vede produsul.design de ambalaj

Adaugă brandingul în designul de produs

Brandingul este mijlocul prin care vă promovați compania folosind un design de produs unic și distinctiv. Brandingul acoperă întregul aspect al companiei. Transmite clientului idealurile și cultura companiei dumneavoastră. Așadar, pentru a începe să vă construiți brandul, trebuie să îl definiți: misiunea, valorile, publicul și estetica. Această identitate trebuie să rămână consecventă prin toate extensiile brandului, fie că este vorba despre prezența online, serviciile sau ambalajul său.

A face acest lucru înseamnă a vă concentra pe logoul brandului, paleta de culori și alegerea fonturilor. Înseamnă să folosești un ghid de stil pentru a defini fiecare interacțiune pe care brandul o are cu clientul tău. În cazul ambalajului, acesta arată adesea modul în care un client primește produsul după ce a fost livrat la domiciliu. 

Designul de produs care va garanta achiziția

Produsul va avea nevoie de ceva care să se protejeze de perforare sau deteriorare, iar acest ambalaj este spațiul publicitar și atrage atenția principală pe raft! Dacă nu iese în evidență sau nu este clar ce conține, atunci riscați ca potențialii clienți să treacă chiar pe lângă el.

Deși o mulțime de ambalaje sunt cutii, puteți folosi și folii, pungi, etichete, autocolante sau etichete. Alegerea va depinde de tipul de produse pe care le vindeți, de buget sau de lux, de dimensiunea și forma acestuia și de buget. 

În alt articol am vorbit despre cele 4 tipuri de design de ambalaj de la care să te inspiri pentru produsele dumneavoastră. 

Pe lângă acestea, vă puteți remarca prin anumite detalii care oferă un plus de încredere clienților în brandul dumneavoastră. 

  • Un card cu un cod de reducere.
  • O felicitare de mulțumire cu grafică colorată și atrăgătoare. 
  • Poate un sticker pentru un element amuzant. 
  • Hârtie de împachetat personalizată cu numele brandului. 
  • Cutia în care este ambalat produsul în concordanță cu personalitatea brandului. 

Sper că v-am oferit câteva idei de ambalaje proaspete și creative despre cum vă puteți dezvolta ambalajul pentru afacerea dumneavoastră. Oricare ar fi produsul, încercați să vă păstrați brandingul consecvent pe parcursul designului de produs, iar clienții îți vor recunoaște cu ușurință produsele pe raftul magazinului.

Pentru companiile de comerț electronic care livrează direct la casele clienților, nu ratați ocazia de a utiliza acea experiență de despachetare pentru a stabili o conexiune umană cu clientul printr-un mesaj de mulțumire. Dacă clienții tăi găsesc ambalajul tău o încântare, își vor spune prietenilor și vor cumpăra din nou de la tine! Distrează-te cu ambalajul tău, fii super creativ și de ce să nu încerci ceva neobișnuit pentru a ieși în evidență din mulțime?

Articole de interes:
Solicită ofertă personalizată
Completează formularul de cerere de ofertă și unul dintre membrii echipei noastre te va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta despre nevoile și obiectivele tale