fbpx

De ce este necesar ajutorul unei agentii de PR pentru o campanie?

agentii de pr

Cuprins Articol

Campaniile de PR și social media se încadrează ambele sub umbrela marketingului. Alte lucruri care se clasifică drept marketing ar putea fi lucruri precum publicitate și alte forme de marketing digital (de exemplu, SEO și PPC).

Entitățile precum agentii de PR își vor petrece cea mai mare parte a timpului căutând să obțină acoperire prin lucruri precum știri, recenzii și articole.

Social Media Marketing se ocupă de rețelele sociale (fie că sunt plătite sau organice) sunt medii în care afacerea are control asupra platformei, cum ar fi propriul conturile de Facebook și Instagram. De acest lucru sunt entități specializate, cum ar fi agenții de PR.

În timp ce social media este un instrument util pe tot parcursul procesului de PR, de la conceptualizarea unor campanii de PR până la prezentarea scriitorilor și creatorilor, etapa de amplificare este în care Social Media Marketing este absolut indispensabil. Încorporând o strategie de promovare social media creată cu ajutorul unei agenții de PR în fiecare pas al campaniei dvs. de PR, veți avea șanse mult mai mari de succes și veți continua să culegeți beneficiile. 

agentie pr

De ce aveți nevoie de agenție de PR într-o campanie?

Relațiile publice sunt o parte esențială a oricărei companii, brand și pentru personalitățile publice. Modul în care funcționează PR este prin inițierea și lansarea de campanii pentru a construi reputația acelor entități. Mai jos aveți câteva aspecte în care o agentie de PR vă poate ajuta brandul.

Pentru a face anunțuri și declarații ale companiei 

Destul de des, atunci când o poveste despre o afacere sau o marcă apare în știri, oamenii se vor îndrepta către profilurile sale sociale pentru a vedea dacă s-a spus ceva direct de la conducere. În mod similar, știrile mari apar adesea pe rețelele sociale mai întâi, puteți folosi rețelele sociale pentru a face anunțuri sau știri fără a fi nevoie de un intermediar. 

Pentru a amplifica activitatea și rezultatele PR

Rețelele sociale pot fi folosite pentru a amplifica o campanie de PR către publicul său sau pentru a ajunge la noi audiențe. Platformele de socializare sunt excelente și pentru a împărtăși rezultatele PR – prin postarea unei acoperiri media pozitive pe un canal deținut, vă puteți îmbunătăți credibilitatea. Pentru a distribui aceste știri și rezultate ajutorul unei agenții de PR este necesar pentru a aduce mesajul în fața publicului țintă. 

Pentru a susține Influencer Marketing

Comercializarea produsului/serviciului prin intermediul influențelor este o altă modalitate de a ajunge la publicul dvs. Rețelele sociale pot fi folosite pentru a cerceta și a implica influențatori, precum și pentru a amplifica orice aprobare a mărcii dvs. făcută de un influencer. Agențiile de PR au contacte în domeniul acesta, facilitând astfel promovare în mediul digital. 

Pentru a înțelege ce se spune despre o marcă

Înțelegerea a ceea ce se spune despre o afacere sau o marcă este o perspectivă bună pentru dezvoltarea activităților de relații publice. Social Media Management ajută la o bună înțelegere a sentimentului social, ce poate sprijini o agenție de PR să realizeze campanii de comunicare pentru a consolida sau contesta punctele de vedere.

Aveți nevoie de ajutorul unei agentii de PR pentru campanii de PR?

Campaniile de PR care includ un element de Social Media Marketing pot atrage mai multă atenție asupra mărcii dvs. și de a contribui potențial la creșterea vânzărilor și la o generare mai bună de potențiali consumatori. Agențiile de PR ar trebui să ia în calcul introducerea acestui tip de marketing în strategia lor pentru campanii de PR. Dacă doriți servicii profesionale de Social Media Management, noi vă oferim o echipă de experți ce vor ajuta la îndeplinirea obiectivelor de comunicare. 

Articole de interes:
Solicită ofertă personalizată
Completează formularul de cerere de ofertă și unul dintre membrii echipei noastre te va contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta despre nevoile și obiectivele tale