fbpx
copywriting

4 sfaturi simple pentru a scrie conținut text convertibil

Copywriting-ul care se concentrează pe conversie aduce publicul în mișcare și îl face să ia măsuri. Acesta este procesul care face ca vizitatorul să intre în canalul de conversie drept clienți potențiali. Apoi, clienții potențiali sunt convertiți în clienți și treptat în fani.

Copywriting se concentrează pe scrierea orientată spre conversie, care are ca obiectiv creșterea rapidă a ratei de conversie. O strategie de marketing de conținut bine planificată vă crește rapid lista de e-mail, distribuirile, înscrierile și înregistrările!

Deci, cum să creați tipul de conținut care vă poate atinge obiectivul de conversie?

Construiți o strategie de copywriting corectă

Primul lucru pe care îl faceți în timp ce creați conținut orientat spre conversie este analiza!

Trebuie să aflați următoarele informații:

  • Tipul de public, adică raza lor de interes, alegere, antecedente, interval de vârstă și profesie;
  • Tipul de produs, care sunt beneficiile pe care produsul le va aduce publicului;
  • Competitorii, adică ce tip de conținut oferă concurenții pe piață

Odată ce aveți toate aceste date la îndemână, trebuie să selectați tipul de conținut pe care îl veți crea, care va fi convingător pentru baza dumneavoastră de public și se poate potrivi cu tipul concurentului. Acesta este modul în care faceți primul pas către un copywriting convertibil.

copywriting

Concentrați-vă pe o calitate excelentă

Al doilea lucru de făcut este să vă concentrați 100% pe calitate. Există câțiva factori cheie pe care trebuie să îi luați în considerare atunci când faceți un control al calității. Iată câteva verificări:

  • Trebuie să fie 100% unic.
  • Fără greșeli de scriere și greșeli gramaticale.
  • Trebuie să fie nativ, adică să înțeleagă și să fie în aceeași limbă cu publicul.
  • Simplu în cuvinte. Nu folosiți propoziții complexe.
  • Păstrați-l scurt în fiecare paragraf și lăsați-le cititorilor timp de respir.
  • Nu folosiți cuvinte complicate. Trebuie doar să rămâneți la o formulare ușoară și simplă, care poate fi înțeleasă de un elev de clasa a 5-a.

Conținutul de înaltă calitate este o necesitate atunci când încercați să vă creșteți rata de conversie, vânzările. Publicul din întreaga lume iubește lucrurile bune, nu medii.

Educați-vă publicul

Al treilea pas este construirea de conținut care să educe publicul. Afacerile fac adesea greșeala de a crea conținut care oferă detalii despre produs, mai degrabă decât informații utile. Da, trebuie să vă promovați produsul, dar acesta nu poate fi singurul obiectiv. Trebuie să aveți combinația potrivită de informațional și promoțional. Iată câteva moduri prin care puteți face asta :

  • Explicați cum produsul sau serviciul poate beneficia publicului.
  • Evitați să pretindeți că sunteți cel mai bun. Lăsați publicul să decidă.
  • Oferiți conținut care poate fi folosit în viața de zi cu zi, cum ar fi sfaturi, trucuri și infografice.
  • Creați valoare în conținut, mai degrabă decât o cotație de preț, adăugând informații utile.

Valoarea copywriting-ului va crea încredere în rândul publicului. Odată ce încep să creadă că le oferiți valoare și nu îi tratați ca niște mașini de a face bani, ei vor deveni clientul.

Aflați problemele de pe piață și oferiți soluții

Al 4-lea pas este să vă aliniați copywriting-ul într-un mod care să se concentreze pe provocările cu care se confruntă publicul pe piață. Acest lucru va fi susținut de soluții prin conținutul pe care cititorii le vor putea aplica. Iată câteva moduri prin care poți face asta:

  • Faceți câteva căutări simple pe Google și verificați sondaje care au inclus reclamații, experiențe proaste ale produsului cu care aveți de-a face.
  • Creați conținut care va discuta despre aceste probleme și va spune, de asemenea, cum să le remediați.
  • Spuneți cum serviciile dvs. pot fi soluția tuturor acestor probleme.

Amintiți-vă, vă puteți revendica oricând ca furnizor de soluții în acest pas al procesului. Dar asigurați-vă că faceți acest lucru la sfârșit, după ce ați discutat toate punctele. Așa nu apăreți ca o companie care se autopromovează.

copywriting

Aplicați un CTA în mod inteligent

CTA sau îndemnul la acțiune, care este ușa către pâlnia de conversie, este crucial pentru copywriting. Un CTA perfect conceput vă susține conținutul cu design perfect. Iată o listă de verificare rapidă :

  • Utilizați text persuasiv în buton.
  • Alegeți combinația potrivită de culori.
  • Plasați CTA la locul potrivit.
  • Modelați și măriți butonul în funcție de vizualizarea paginii.

 

Copywriting-ul care stimulează conversia este o provocare și distracție. Este nevoie de analiză, dar și de o gândire simplă pentru a construi conținut care poate genera mai mulți clienți potențiali. Având în vedere că am păstrat acest articol cât mai simplu pentru a împărtăși cele mai eficiente sfaturi. Așa că pur și simplu aplicați sfaturile explicați și suntem siguri că puteți simți schimbările în cel mai pozitiv mod.