
4 caracteristici ale unei creări de logo de succes
Când creați un logo, cum puteți fi sigur că identitatea la care lucrați va fi un succes în lumea reală? Pentru a vă oferi cea mai bună oportunitate de a reuși, noi dezvăluim cele 4 caracteristici ale unui logo de succes.
Scopul principal al unui logo este identificarea. Asta înseamnă că un designer ar putea să nu aplice caracteristicile pe care le discutăm în această postare pe blog, dar, dacă logo-ul este folosit în mod consecvent de către companie, oamenii vor putea imediat să identifice marca printr-o singură privire asupra logo-ului.
Asta nu înseamnă că ar trebui să respingi caracteristicile modelelor de logo care au avut succes, înseamnă doar că nu sunt stabilite în „reguli” de piatră.
În afară de faptul că un logo este identificabil, nu există reguli în crearea de logo. Acesta este singurul lucru care contează.
Deci, cele 4 caracteristici ale creării unui logo de succes pe care vrem să le discutăm astăzi sunt:
- Simplitate
- Diferenţiere
- Relevanţă
- Memorabilitateai
Simplitate: De ce ar trebui rezultatul de creare logo să fie simplu?
Dacă ar fi să te uiți la siglele celor mai de succes firme din lume, vei vedea că toate au logo-uri simple. Există câteva excepții, dar majoritatea folosesc doar una sau două culori, precum și forme și linii simple.
De-a lungul anilor, logo-urile au devenit din ce în ce mai simple. Deci, pentru a ne concentra asupra unui punct menționat, un logo complicat face identificarea mai dificilă.
Deoarece identificarea este funcția principală a unui logo, atunci trebuie să luăm acest lucru în serios în crearea de logo. Un logo care este simplu, vă permite să vă amintiți rapid și să îl identificați atunci când îl vedeți din nou.
Simplu înseamnă că logo-ul conține doar ceea ce este necesar și pentru a face asta, un logo ar trebui să conțină o singură idee.
Diferențierea: crearea unui logo ar trebui să identifice un brand de altul
Sunt milioane de branduri pe piață, asta înseamnă că de fiecare dată când mergi la cumpărături, ai sute sau chiar mii de produse diferite care luptă pentru atenția ta. Pentru a separa și identifica o companie de alta, designul în crearea de logo trebuie să fie distinct. Trebuie să fie imediat recunoscut și să nu arate ca nimic altceva în peisajul în care este văzut.
Aceasta înseamnă că, în calitate de designeri, trebuie să înțelegem peisajul competitiv cu care compania va fi comparată. De aceea, cercetarea designului este atât de importantă. Cel mai rău lucru pe care îl poți face este să proiectezi neintenționat o identitate care va fi confundată cu un alt brand concurent.
Relevanță: crearea unui logo care este adecvat industriei
Tocmai am discutat despre diferențiere și, deși este important să fii diferit, nu vrei să duci lucrurile prea departe până la punctul în care ești prea diferit. Trebuie să vă asigurați că logo-ul pe care îl creați se așează confortabil în câmpul sau nișa în care operează.
Există o estetică așteptată pe care toți o vedem în fiecare industrie… crearea unui logo prea diferit de asta ar fi confuz. Deci, în timp ce doriți ca logo-ul să arate diferit, păstrează câteva elemente care rezonează cu industria sau nișa în care activează compania.
Memorabilitate: Creați un logo de care oamenii își amintesc
În primul rând, oamenii își amintesc mai repede formele simple. Deci, din nou, acesta este un motiv cheie pentru care un logo ar trebui să fie simplu și să conțină o singură idee, așa cum am discutat.
În al doilea rând, dacă logo-ul este distinct, va ajuta și la memorabilitate. Înțelegerea peisajului competitiv vă va permite să creați un logo care nu numai că iese în evidență față de concurență, dar va fi și amintit.
Când vine vorba de memorabilitate, culoarea joacă un rol vital în recunoașterea identității unei mărci. Există o mulțime de alte moduri de a face un logo memorabil. De exemplu, inclusiv ceva puțin neobișnuit, cum ar fi un mix al tipografiei sau modul în care utilizați spațiul negativ.
Există soluții potențiale nesfârșite și aceasta este partea distractivă în crearea de logo.
Acestea sunt doar câteva caracteristici ale creării de logo de succes pe care ar trebui să le știți. Într-o lume aglomerată de companii, este bine să ieși în evidență în ochii consumatorilor, iar un mod de a face acest lucru este prin crearea unui logo memorabil și distinctiv.